Direktlänk till inlägg 2 juni 2009

Terränghoppning på Nygård den 23 maj 2009

Av Larzon - 2 juni 2009 00:38

Här kommer oxå bildbevis på att vi var med i en klass på hela 80 cm!!!

 


På plats på tävlingsplatsen.


 

Framridningen kändes super!


 

Där har vi passeratförsta hindret och är påväg ut på gärdet...


 

Andra hindret hoppas från stillastående...


 

...tredje likaså...efter mååånga försök...skam den som ger sej!


 

Bra galopp mot banken...


 

...men stopp igen...så som vi tränat!!


 

Ok då...!


 

...men NÄ DU!! Inga otäcka halmbalar inte!!!


 

Fy, vad läbbigt hinder! Bäst att hoppa högt över...


 

Ett av de få vi kom över utan stopp innan! =)


 

Här i full fart mot sista hindret och mål...med matte som är helt slut...


Ja, vi var med och vi kommer igen! =) Bättre laddade nästa gång!!


Men otroligt fina bilder blev det trots allt! 


Tack igen Stallis!!



 
 
Lena

Lena

3 juni 2009 20:00

Som sagt... rent livsfarligt! Är Stallis proffsfotograf vid sidan om? Jättebra bilder!

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Jane

Jane

3 juni 2009 22:13

Tack Lena!
Ja visst är bilderna fina! Ja han är typ det oxå, vår Stallis!!

http://www.larzon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sc

3 juni 2009 22:21

Ja! du hade verkligen otur där Jane, Nicki var inte alls på hopphumör? ändå flöt det på ganska bra när du träna här hemma trots åskådarläktare mm.. men jag måste säga att få har ditt tålamod! att bara ge sig fn.. på att komma runt med en häst som totalvägra.sånt imponerar nog mer än en pall plats!kämpa på Jane, vi bygger mer banor. Och Tack Lena för du gilla bilderna! mvh Claes

 
Jane

Jane

3 juni 2009 22:26

Skratt...nu tror jag det är lite fjäsk alltså?? Nästan så jag rodnar...Men tack Stallis!! Skönt att ha egen hejaklack som stöd!
skratt... Gärna mer hinderbanor!! Så får vi lura med Rutan och Lotta med!! Mvh Jane

http://www.larzon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards