Direktlänk till inlägg 13 december 2009

Lucia

Av Larzon - 13 december 2009 12:09

Ja, då var det dags för Lucia. Förstår inte var tiden tar vägen. Den här veckan har verkligen sprungit iväg. Har varit ledig nästan hela veckan men det har varit mer att göra än när man jobbar ju! De dagar jag är ledig ska jag lämna Philip på förskolan 08.20 (för sent för att skicka honom med Andreas på morgonen för att jag och Oscar ska få sovmorgon) sedan hem för att sedan hämta honom kl 11.20 igen. Vad hinner man göra på 3 tim?? Typ inget...sitta en stund framför datorn men inget annat. En av dagarna åkte jag upp till stan för att inhandla lite till fredagens fest vi var bjudna på och det var med nöd och näppe att jag hann tillbaka för att hämta Philip. Suck!! Vilket pass!


I måndags åkte jag och Oscar till vårdcentralen för att få ta sprutan mot Svininfluensan...men då var den slut!! Bättre tur på tisdagen och snabbt och lätt blev vi båda vaccinerade! Det var nog tur att vi tog den för jäklar vad dålig jag blev på onsdagsmorgonen!! Yr, febrig illamående och jätteont i magen. Man vill inte tänka på hur man mått om man fått själva influensan!! Men det gick över efter ett par timmar och sedan kände jag inget mer än en öm arm.


I fredags var vi inbjudna till "The bock of the year". En feslig tillställning där vi bygger julbockar med granris och sedan röstar om vilken som blev bäst! Ingegerd vann i år med!! Hon tog hem priset förra året med!

Jag och Andreas vann en annan deltävling om att gissa huvudstäder och vann ett bondgårdskit. Alltid en början, men när får jag min gård?? Skratt... En supertrevlig kväll med många vänner och ett glatt humör. Får lägga in en bild på vår egentillverkade bock här sedan.


Trevlig Lucia!!

  Här är bildbeviset!

  Se vad fint han pryder huset! Snöar gör det oxå!! Härligt




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards