Direktlänk till inlägg 26 november 2009

Att människan sitter kvar??

Av Larzon - 26 november 2009 22:18

Hej Vänner!


Ni måste bara titta på följande länk på Youtube!! Fick den via Facebook men vet egentligen inte så mycket om vad det är för tävling eller så.

Men en så fantastiskt rolig hopprunda!! Jag skrattade så jag grät!

 

http://www.youtube.com/watch?v=opMiCyoRzYM


Nu kan jag snart med att visa mej ute på tävlingsbanan med!!

 
 
Lena

Lena

30 november 2009 12:51

Det kan inte varit kul för den hästen, måste ha känts ganska bra i ryggen på den varje gång "ryttaren" dunsade ner...

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
linda-li

linda-li

19 februari 2010 07:42

Vilken dåre, stackars häst! Men att han inte åker i backen är otroligt (och synd)......:)

http://linda-li.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards