Alla inlägg under juli 2010

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej!

Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande så att man både skarattar och gråter.

Men förvänta Er inte för mycket från min restart! =)


Nu är det äntligen snart semester! Jag är hemma och vabbar då Oscar har vattenkoppor. Det tog exakt 14 dagar mellan att Philip insjuknade till att Oscar fick sina första prickar. Men oj vad prickar, böåsor och skorpor det blev!! Hela huvudet är som en krater och stackaren han kliar och kliar. Men nu börjar de ge sej så till helgen är han nog ok får vi hoppas.

 


På lördag drar jag och hästtjejerna till Falsterbo Horse Show!! Ska bli underbart roligt! Har naturligtvis förberett en liten inköpslista vilket hör till när man åker på liknande aktiviteter. =)


Har ju efter många om och men lyckats hitta en fantastisk liten shettis till barnen som jag lånat i sommar. Lillan är en röd/fuxskäck och så otroligt söt och snäll. Jag är nästan kär i henne tror jag. Önskar ju att Philip var det med men det är väl bara att erkänna....fast det sitter långt inne. Projektet är att köra in denna lilla dam så jag var i skara förra veckan och köpte mej en liten rockard som jag nu med Andreas goda vilja och hjälp har renoverat så den är som ny! Nu vill det ju bara till att få Lillan att förstå att hon ska dra den och oss och tycka att det är jätttekul!!Vi får väl se hur det går. Igår var jag ute och tömkörde henne en liten runda och det gick riktigt bra fast lite svårt att hålla henne i mitten av vägen...Men det kanska går med lite mer träning?.


    


Ha det så gott!


kram Jane

Ovido - Quiz & Flashcards