Alla inlägg under februari 2010

Av Larzon - 19 februari 2010 06:27

Suck...Oscar har vid flera tillfällen vaknat inatt och varit ledsen. Vet inte om han drömmer eller vad det beror på. När klockan var 05.00 vägrade han bara att ligga i sin säng, i våran säng...ja han nöjde sej inte med något. Det var bara att gå upp (ner) med honom och se om han var törstig? Nej! Ville ha ny blöja? Nej det hjälpte inte heller. Tillslut satte jag honom framför TV:n och slog på OS   Det hjälpte!! Tyvärr går det ju inga barnprogram förän kl. 06.

Själv satte jag mej trött som en gnu framför datorn och Facebook...Vad annars? Skratt...


Idag börjar jag ju egentligen inte förän kl. 09 då vi fått en timmes sovmorgon av ABF eftersom Syndikalisterna (SAC) varslat om Strejk på ABF runt om i hela landet. Så för att inte reta upp dem så fick vi ledigt.   


Men varför vara ledig? Jag ska ta vägen om Handels och fixa med ett brev jag ska sända ut till våra fantastiska uppsökare som förra veckan gjorde ett kanonjobb ute på våra butiker med att värva medlemmar och framför allt Handelsombud! Bra jobbat!


Nä nu blir det till att hoppa in i duschen för att sedan väcka resten av familjen!


Ha det gott!


Kram Jane

Ovido - Quiz & Flashcards