Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Hjälp vad tiden går...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.


Problemet kan ju vara att få tiden att räcka till. Jag vet inte vad som håller på att hända...lever nog en vecka före verklig tid känns det som. Måste försöka stanna upp och faktiskt reflektera över nuet tror jag...annars är man snart framme vid hösten 2011 utan att man hunnit med något!


Har ju en fantastisk tid framför oss nu med våren och hela sommaren. Lillan (Shetlandsponnyn jag lånat) ska tyvärr åka hem i början av maj så det kommer att kännas väldigt tomt i stallet! Fast att hon nästan inte syns där inne så gnäggar hon alltid när man kommer med maten. Hon har verkligen tagit en plats i mitt hjärta och en snällare ponny går nog inte att hitta! Kanske blev det inte som jag hade hoppats med att få pojkarna intresserade av att rida men jag ångrar verkligen inte att jag lånade hem henne. Båda pojkarna har verkligen lärt sej massor med denna lilla underbara ponnyn och jag har faktiskt haft riktigt roligt med henne med. Har jobbat med att köra in henne(känner mej dock inte helt säker bak i vagnen ännu), löshoppat henne, hon har fått vara lastningshjälp till både Nicki, My Girl och Robby! 


Vi är många som kommer sakna henne! Själv kommer jag grina utan dess like...=(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Av Larzon - 19 februari 2010 06:27

Suck...Oscar har vid flera tillfällen vaknat inatt och varit ledsen. Vet inte om han drömmer eller vad det beror på. När klockan var 05.00 vägrade han bara att ligga i sin säng, i våran säng...ja han nöjde sej inte med något. Det var bara att gå upp ...

Ovido - Quiz & Flashcards