Alla inlägg under juli 2009

Av Larzon - 9 juli 2009 14:03

Ja, det var det verkligen! Det är så man får skämmas! Men jag får väl försöka att skärpa till mej och bättra på det hela.


Vad har hänt sedan sist?? Ja det är väl en hel del...Dock har det inte blivit några mer tävlingar för mej och Nicki men vi harev några clearround hoppningar framför oss snart.


Däremot har vi, Jag, Lotta och Linda varit och hämtat en häst till Linda nere i Halmstad! Det var ett spännande dag vi tillbringade i en underbar miljö på ett stort Gods nere i Halmstad. Vilket ställe!! Wow! Vi fick i alla fall med oss en liten arabherre hem till Linda som hon ska ha under sommaren. Det ska bli riktigt kul! Han verkar så underbart snäll och trevlig!


Igår bar det av på en liten shoppingtur ner till Börjes hästsportsvaruhus i Kungsbacka. Det var återigen jag, Lotta och Linda, samt mina båda pojkar Philip och Oscar som åkte ner. Det var första gången vi var där och det kan jag verkligen rekommendera Er att besöka!! (Nä inte Du SC! Du har ju varit på det riktiga Börjes i Tingsryd!! Utan att ta med oss...hm men vi fick ju fina presenter..!)


Nästa vecka bär det av ner till Falsterbo på tordagen. Då ska vi förlusta oss bland hästar och hästprylar igen!! 


På ridfronten känns det som det går sakta men säkert framåt! Fick lite extra lust och energi nu när Linda fick hem en häst och har spännande planer i sommar. I måndags red vi alla tre i paddocken och hade lite galoppbommar och cavaletti att träna på. Kan säga att jag den dagen hade hittat en MYCKET spännande häst i hagen!!? Nicki var en riktig surräpa mot "Kirren" men jäklar vad bra hon gick där emellan!! Fick till både trav och galopp som om jag satt på en annan häst! Wow det var kul att få känna!! Nu vet jag ju att det finns där och måste gå att få fram igen!! Bara att jobba vidare!




Ovido - Quiz & Flashcards