Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Dags att vakna?

Av Larzon - 15 november 2009 22:06

Ja, det är kanske dags att väcka på den här bloggen igen? Jag ska i alla fall försöka hålla den mer vid liv än vad jag gjort i höst.


Idag har jag haft STOR hjälp i stallet av Lovisa, 6 år. En hästtokig tjej som bara älskar hästar! Hon fick vara med och mata hästarna i hagen, mocka Nickis box, blanda maten och inte minst vara med och lasta på Nicki på hästtransporten och åka till ridhuset! Där fick hon rida en liten stund och skulle absolut trava!! Skratt...stakaren skuttade som Molly på Mulle! Jag har ju svårt att sitta på den hästen i trav! Men Lovisa höll god min och ville både galoppera och hoppa!!

En annan gång sa jag...Nicki orkar nog inte det idag! Flört


Man kan ju undra vem som hade roligast idag? Jag eller Lovisa? Ja, svårt att säja...skratt...Och Ankie! Jag är ledsen att säga det men Du får nog inse att Du har en helt hästtokig liten tjej som inte går att hålla ifrån hästarna!! Skratt...Mamma får nog våga närma sej hästen nästa gång!  Lika bra att ta tjuren vid hornen, eller hästen vid tygeln!!


Jag och Linda fick oxå passa på att rida lite och Nicki var riktigt på G idag! Hon gick riktigt trevligt och det kändes jättebra!! Skönt att känna att man är på G igen!!


Ha det gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards