Alla inlägg under september 2008

Av Larzon - 4 september 2008 15:15

Ja, då har vi lyckats enas om ett namn till stackars lilleman, Oscar med C blir det.

Det är det första folk har frågat: - Vad ska ha heta? Skönt att ha fått det ur världen nu. Finns ju en hel del annat som fyller ens tankar ändå!


Men allt förlöper på bra. Är verkligen skillnad med barn nr 2!. När Philip föddes vet jag att jag sov ihop med honom hela dagarna!! Spelade ingen roll när någon ringde eller kom och hälsade på...vi sov! Nu finns det ju lite mer att fixa runt om kring så att säga. Philip kräver sin tid och man vill ju så fort som möjligt komma in i någon sorts vardag för att få allt att fungera.


Har faktiskt kommit igång och börjat rida igen!! Har varit ute på tre små turer och det har fungerat bra. Tyvärr hade Nicki skadat knät i hagen i förra veckan så hon har varit svullen och varm i hela knät. Efter några dagars vila bestämde jag mej för att röra på henne lite mer och hon fick börja gå små korta promenader. Knät svarade bra på det så i fredags satt jag upp och red ut en sväng! Efter helgen såg man resultat och värmen i knät var nästan helt borta. Så hon har skrittats ut ca 30-40 min/dag sedan dess så snart kan man nog lägga in lite trav oxå. Hon kändes jätte fin i benet både före och efter turen igår. Så nu håller vi tummarna!!


Kolla in den här länken nedan. Hellt otroligt grym!! Har lite kvar att träna på med Nicki ... skratt!


http://www.youtube.com/watch?v=foH4eTovuZU

Ovido - Quiz & Flashcards