Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Stall Bothults egen hemsida!

Av Larzon - 22 november 2009 21:25

Måste bara få skriva några rader och berätta att Stall Bothult (Nickis bostad) har fått en egen hemsida!


www.stallbothult.se


Jag rekommenderar att Ni tar en titt på den (är fortfarande under uppbyggnad) och sedan håller utkik där. Kan någ bli en hel del galenskaper kan jag tänka mej! Skratt...

Jag har naturligtvis även en länk här brevid som går till samma sida.


 
 
Ingen bild

sc

22 november 2009 21:39

Tackar väldigt höga tankar du har om mig som webbdesigner...

 
Jane

Jane

22 november 2009 22:02

Klart jag har höga tankar... ;) Men jag ligger ju på och ställer krav oxå...

http://www.larzon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards