Alla inlägg under maj 2008

Av Larzon - 29 maj 2008 16:19

Igår var det dags att släppa ut hästarna på riktigt sommarbete...alltså i en helt ny, grön sommarhage. De har gått ute dygnet runt sedan i början på maj men har stegvis gått på mer och mer gräs. Men nu är det äntligen sommar för pållarna.

De var riktigt glada när de fick se sin nya hage igår, men hade inte tid att springa runt utan åt utav bare den...


Ska se om jag inte kan fixa lite goa bilder på dem och lägga ut.

Av Larzon - 26 maj 2008 23:13

En dag i skogen. Lotta på Rutan med Gilda (Hunden) och jag på Nicki.

Av Larzon - 26 maj 2008 23:05

Det kan man ju säga...det är så att jag skäms. Ska försöka bättra mej.


Det är rätt så mycket just nu. Framför allt med uppdrag för Handels. Har kanske inte nämnt det tidigare men jag sitter som ordförande för Handels avd 10 i Trollhättan och det gör att jag inte är speciellt mycket på jobbet på ABF under denna perioden på året...Nu har jag mer eller mindre bott i Stockholm hela maj känns det som! Har två resor kvar att göra innan semestern börjar v 28.


Naturligtvis har jag tillbringat helgerna i stallet och har ridit en hel del. Familjen tyckte nog att jag var borta lite väl mycket...så de åkte med till stallet en kväll och red de med! Ja...du läste rätt!

Här kommer bildbevis...



Ovido - Quiz & Flashcards