Direktlänk till inlägg 6 april 2009

Påsklov!

Av Larzon - 6 april 2009 21:38

Ha, jag kan nog säga att jag har påsklov. Det var länge sedan man hade det, men jag är faktiskt ledig hela veckan. Skulle haft ett rådslagsmöte ang nya kollektivavtalet imorgon kväll men eftersom inte en kotte, ingen människa heller, hade anmält sej att komma så blir mötet inställt!


Nickis sår börjar se bättre ut!! Äntligen ser det ut som om det är fritt från var vilket är gott. Idag tömkörde jag henne lite nere i paddocken och det gick bra så jag kan nog börja skritta henne lite smått nu i veckan. Hoppas bara att inte muskeln fått sej en värre smäll så den svullnar upp eller något. Får ta det försiktigt ett par dagar. Idag var hon riktigt go och så länge jag håller mej från såren så är hon som vanligt. Så jag har kanske en chans att inte vara hatad för all framtid...skratt. Mutade henne i och för sej med lite godis idag...det fungerar på hästar med...! hihi.


Nu börjar hallen bli klar på nedre våningen! Ni är väl inte nyfikna? Nä tänkte väl det! Andreas målar de sista listerna nu och sedan är det bara trappan och räcket kvar. Ja, belysning är kvar oxå! Det är ett besvärligt kapitel! Måste ut och kika på vad som finns. Jag har jättedålig koll på vad som finns för häftiga/praktiska lösningar. Någon som har något förslag? Jag tar emot idéer och tips!


Ha det då gott!

 
 
Lena

Lena

9 april 2009 08:23

Visst är det både jobbigt och roligt när man grejar hemma! Fråga mig - vi har hållt på sedan vi var på kongressen... Glad påsk och kram!

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

3 maj 2009 20:42

Och påsken varar fram till jul eller vad är det man brukar säga? ;o)

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jane

7 maj 2009 11:05

Skratt...Det är väl julen som varar fram till påsk?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards