Direktlänk till inlägg 13 mars 2009

Nu blev våren avbruten igen!!

Av Larzon - 13 mars 2009 08:20

Vad är detta? Vad ska denna snö nere och göra nu? Trodde våren var påväg ju. Igår kom över 5 cm snö, nästan 10 cm. Visst är det vackert ute med träna fulla med snö men jag vill ju ha vår nu!

Oscars förkylning slutade med öroninflamation. Rinnande var och pencilinkur. Härligt värre! Men i början på veckan här var han helt frisk och återställd.

Igår kom Philip hem från dagis med en trolig ögoninflammation!! Ringde BvC nu så vi ska åka dit så de får titta på hans öga. Han ropade på mej när han vaknade...Mamma jag kan inte se!! Och jag kan säga att jag förstår honom. Ögat var helt igenmurat med var. Nu ser det mest ut som han har fått sej en smocka! Hör runt omkring att det går magsjuka oxå...det vill vi inte ha tilbaka!

Idag är jag ledig och det är skönt. Andreas är på jobb i Österike sedan i onsdags och kommer hem sent i kväll. Tänkte jag skulle ta mej en sväng upp till Åsa Edvardsson, kompisen jag köpte Ylva hos engång i tiden. Har inte träffat henne på jättelänge och sist jag var där uppe var nog när jag hämtade min säkerhetsväst hon köpt hem åt mej, typ ganska exakt 1 år sedan. Jag har följt hennes framgångar som galopptränare hela tiden och i höstas tror jag det var så köpte hon hem ett par nya fullblodsåringar tror jag det var. Ska bli spännande och se vad det är om hon nu har kvar dem. Samt att träffa gamla vänner som Millan, Nallen mfl.

Jag återkommer med en rapport och ska ta med kameran tror jag.

Ha det gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards