Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Fotoexpedition

Av Larzon - 15 januari 2009 17:41

När jag vaknade idag så var det jättefint väder ute. Solen sken och det var ca minus 4 grader ute. Frosten gjorde landskapet lite vitt.

Efter att jag varit på rutinkoll med Oscar på BvC så packade jag in barnen och kameran i min nerfrusna bil och åkte till stallet.

När jag hade mockat och fixat i ordning allt så tog jag med kameran ut i hästhagen. Jag tänkte att jag får ju roligare kort om jag tar dem innan jag ger hästarna middagshöet. För sedan står de ju bara med huvudena nere i höhögarna. Hästarna var ju hungriga som om de aldrig fått mat så det var ju inte lätt att få till några bra kort i alla fall...lika bra att ge dem hö så blir det lugnt!! Skratt...nu ska vi se om det blev några bra bilder??


Först Nicki i hagen


Philip hälsar på Vrangjack


Robby...han var svår för han var så närgången...=)


Vrangjack i höhögen


Rutan väntar på hö



Hade lite problem med att få till zoomen och hästar som inte står stilla...synd att inte hela Nickis öron kom med...



Här blev det nära...faktiskt helt med min mening!! Exprimento...


 
 
Ingen bild

sc

15 januari 2009 20:58

Duktig du blivit o ta kort!Nu är det bara moppe som fattas sen kanske, kanske du får följa med på dom stora fotoexpeditionerna..

 
Ingen bild

Jane

15 januari 2009 21:03

Skratt... Vem säger att jag vill det? Vem ska då hämta hem Er mitt i natten?
Bara undrar...

 
Lena

Lena

16 januari 2009 19:26

Hej!
Jättehärliga kort! Gillar det sista extra mycket. Ser så mysigt ut. Ha en härlig helg så ses vi på måndag! Kram Lena

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jane

17 januari 2009 11:34

Tack Lena! Ja den är lite häftig. När kommer Du ut och hälsar på oss i stallet? Du vet att Du är hjärtligt välkommen när Du vill!!
Ja vi syns på måndag och ha en trevlig helg Du med!
Kram

 
Ingen bild

Zandra

17 januari 2009 19:25

Hej Jane,

hittade din blogg via facebook, mysig! Jag har också lite bilder på Ylva om du vill se? Maila mig isåfall: zandra.stromberg@hotmail.com

Kram Zandra

 
Ingen bild

sc

18 januari 2009 12:48

Harkel.. När ska det nämnas nåt om dom fantastiskt fina skyltarna som den stackars stallchefen stått och mejslat ut på dom få lediga stunder det blir när man har två jobb..

 
Ingen bild

Jane

18 januari 2009 17:21

Hej Zandra! Tack så mycket. Ja jag vill jättegärna se dem. Som sagt så har jag inte så många bra själv. Har Du dem digitalt får Du jättegärna maila över dem jane_larzon@hotmail.com

 
Ingen bild

Jane

18 januari 2009 17:23

Om SC är så vänlig och tar en bild på skyltarna till mej så lovar jag att skriva och berätta om dessa fantasktiskt snygga boxskyltar som vi fått i stallet!
Ok?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards