Direktlänk till inlägg 10 december 2008

Tack Andreas & Philip!!

Av Larzon - 10 december 2008 10:52


Igår hade vi styrelsemöte på Handels med en liten julavslutning och julbord. Detta innebar att jag inte skulle vara hemma för än sent i går kväll.


Var lite inne på att åka och fixa stallet tidigt på morgonen men det lockade inte kan jag säga.

Jag chansade på att fråga Andreas och gissa om jag blev förvånad när han bara sa ja!! Fick liksom fråga en gång till för jag trodde nog jag hörde fel...skratt. Jag blev naturligtvis jätteglad!! Och lättad att jag inte behövde till stallet på morgonen och sedan hem och duscha mm för att vara klar till kl.10


Så jag tänkte visa min otroliga tacksamhet med att lägga ut lite bildbevis...skratt!



Philip var ju med Andreas och visade hur han skule göra. Han har stenkoll den grabben...


Stallchefen övervakade det hela så det gick rätt till...skratt. Jobbigt när man inte själv kan vara med och se!! Tack för bilderna Claes!!



 
 
Ingen bild

SC

10 december 2008 20:02

Självklart kan även en Stallchef& stf Stallchef mocka men det är lite under vår värdighet..Vi fattar eg beslut i mycket större frågor såsom:Vilken öl är godast, Är det tillräckligt varmt i bastun, vem har namnsdag osv.men ibland när ni inte tror oss får vi ju "upp till bevis".. Sc

 
Jane

Jane

10 december 2008 22:25

Ja det är ju tur att någon som förstår sej på dessa svåra saker oxå fattar besluten! Under Er värdighet?? Höga tankar Ni har om oss förstår jag...skratt!

http://www.larzon.bloggagratis.se

 
lena

lena

11 december 2008 16:12

Ny stallflicka ser jag. Inte illa. Polack eller?

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Jane

Jane

12 december 2008 10:05

Skratt...nej absolut inte! Vad tror Du om mej Lena?. Fast han får ju ingen lön är klart...Ska nog fundera på om inte Philip ska få veckopeng...skratt. Får väl hitta en fin julklapp till Andreas!

http://www.larzon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards