Direktlänk till inlägg 15 november 2008

Äntligen igång igen!

Av Larzon - 15 november 2008 16:19

Det var inte igår jag var här inne och skrev inlägg! Det har varit lite idétorka på sistone...

Men nu känns det som man skulle kunna komma igång med ridningen igen och det ska finnas lite mer att skriva om.


Igår var vi till ridhuset och red jag och Frida. Det har känts lite motigt ett tag med regn, mörker och kmappt någonstanns att rida. Men nu har jag skaffat ridhuskort och vinterdäck till släpet så nu jäklar!! =)


Igår gick det i alla fall över förväntan! Nicki kändes jättefin, även om det är mycket att jobba med så känns det hoppfullt! Jag har ju anmält oss till en klubbhoppning den 7 dec så nu får vi ligga i hårdträning minsann!! Men det ska bli jättekul att komma igång ordentligt igen. Det var kul att oxå se Nicki bli riden av Frida igår. Hon fick, efter endel slit, henne att gå riktigt flott i takt och med luft i steget. Inte sådär lång och låg som hon annars gärna blir. Ja, det känns verkligen helrätt just nu!


Oscar fick vara med i ridhuset oxå. Det får börjas i tid vet jag! Han blir ju nu hela 3 månader nästa vecka! Skratt...efter att jag ridit ca 30 min så vaknade ju han till så vi bytte ryttare lite snabbt och jag fick sätta mej på "den röda stolen" mitt i manegen och amma honom lite snabbt och lätt...måste sett kul ut! Men vad gör man inte för att barnen ska trivas i ridhus? Han är för liten ännuför att muta med fika och godis ...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards