Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Läkarbesök

Av Larzon - 23 oktober 2008 21:54

Idag har lille Oscar varit på läkarbesök på BvC. Naturligtvis gick han igenom besiktningen trots att han kissade ner hela sköterskan när hon skulle mäta hans längd...skratt. Hon ursäktade sej och gick och bytte skjorta! =)

 Läkaren var rolig och kommenterade det hela med: - Vad bra då var det gjort! Han var nog van att få en och annan dusch av små gossar. =0


Bada var härligt! Får man ju göra innan läkarkollen...


Så här såg han nästan ut när han kissat på sköterskan




Tidigare idag hann jag och Oscar var i stallet och mocka!! Ohja...Hästarna togs in för natten nu i måndags! Så nu blir det till att mocka varje dag i ca 7 månader! Men så här i början så känns det mest lite mysigt att gå där och pilla. Känns liksom som man gör lite mer nytta när man ändå åker UPP. Ska bli kul att få lite kvällar att pyssla om hästen. Lättare nu när de ändå ska vara inne på nätterna.


Nyhalmad box. Visst ser det härligt ut? Tyvärr lite skit på linsen...



 
 
Ingen bild

Sara

6 november 2008 07:43

Hej tösen!
Grattis till lillpöjken, så himla söt!
Inte visste jag att du bloggade, kul att tjuvkika in i ditt liv.
Stor kram från Sara (som hittade hit via Lenas blogg).

 
Jane

Jane

6 november 2008 22:17

Hej Sara!
Ja, välkommen till min sida.
Det var inte igår!! Kul! Hoppas allt är bra med dej! Här är det bara bra. Hör gärna av dej igen!
Kram Jane

http://www.larzon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards