Direktlänk till inlägg 2 oktober 2008

Skönt med en ledig dag...

Av Larzon - 2 oktober 2008 09:34

Vadå tänker Du väl. Hon är ju mammaledig och ledig varje dag.


Ja, från det ena jobbet är jag mammaledig, d v s ABF. Men uppdragen på Handels försöker jag fullfölja så gott det går...Det är mest möten och då har lille Oscar kunnat vara med. Tur att mina möteskamrater har sådat tålamod och överseende att det går! Ibland undrar jag ju varför jag fått för mej att jag ska iväg dessa dagar när man egentligen kunde legat kvar i sängen...men känns ändå skönt när man varit iväg och man blir inte så frånkopplad från omvärlden. Samtidigt tycker jag ju att det är riktigt kul!


Igår t ex höll jag kurs (Alla medlemmars kurs) i Uddevalla tillsammans med Monica Werner. Tack Monica för hjälpen med Oscar! Hon fick bli min "nanny" skratt... Oscar ville inte riktigt vara med på det ena passet som jag höll så då fick Monica ut i korridoren och vyssa honom. Egentligen kom han nog på att han var akut hungrig! Typiskt!

Deltagarna på kursen (9 st) sa inget men jag undrar vad de egentligen tänkte...'ler'


Mån-Tis var jag och Oscar med på en studiekonferens på Viskadalen utanför Borås. Oscar bara sov och sov så det var inga större problem. Han hade nog lite magont på kvällen när vi skulle lägga oss för han skrek och gnällde om vart annat från halv nio till ca tolv den kvällen. Han kände nog att han inte var hemma i sin egen miljö med. Men natten sov han riktigt bra!


Men som sagt nu är vi lediga i rätt många dagar och tur är väl det. Philip fyller år på söndag så det ska väl förberedas och hållas lite kalas! 5-års Kalas!!


Ha det så gott!

 
 
Lena

Lena

4 oktober 2008 10:25

Du måste vara dopad som orkar! Men jag tycker det är jättekul att du inte "försvunnit". Gissa om jag hade saknat dig... Jag hoppas jag kan axla Monicas mantel när vi kör våra kurser... Kram Lena

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Jane

Jane

4 oktober 2008 11:50

Dopad? Jag? Nej det tror jag inte...men jag har starka suportrar...eller vad det nu heter!
Jag litar på dej när vi kör våra kurser i avtal!! Skratt...speciellt på butikssidan. Det blir nog bara bra.

http://www.larzon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards