Direktlänk till inlägg 17 augusti 2008

Clear Round på Närk

Av Larzon - 17 augusti 2008 17:07

Nu har Nickie varit ute på en liten hopptävling igen! Nej, jag red inte den här gången...alldeles för stor mage ivägen. Nej, kompisen Malin Finstad hade jag hyrt in som hinderjockey denna gången.


De startade i 60 cm och 70 cm och det blev 2 felfria rundor. Båda såg verkligen ut att ha kul!.

Nickie var lite misstänksam hemma i stallet innan vi åkte och blev lite nervös. Men det släpper ju så fort man tar ut henne och går på transporten! Sedan är hon ju jättelätt och rolig att ha med ute.


Nästa gång ska Malin få prova lite högre höjder...hon som vågar! Det är nog inga problem men jag får träna lite först...Är så jäkla ridsugen nu så jag blir tokig! Så fort jag gått igenom det här barnafödandet så blir det rida av...hoppas jag! Får tänka positivt nu!!


Se länken bland mina länkar - Malin och Nickie på Närk


 
 
Lena

Lena

17 augusti 2008 20:42

Grattis! Du har en underbar häst och jag hoppas jag får komma och hälsa på henne igen någon gång! Kram på dig!

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Suzanne

Suzanne

19 augusti 2008 11:44

Men va roligt att hon sköter sej så bra.
Hoppas att det går fint med din förlossning
Hlgr
Suzanne

http://www.simplesite.com/teamtorsgarden

 
Jane

Jane

23 augusti 2008 09:27

Jag har ju Dej att tacka för att hon är så snäll, Suzanne! Du har ju tränat upp henne!

Jodå, förlossningen gick rätt bra!

Kram Jane

http://www.larzon.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards