Direktlänk till inlägg 11 juli 2008

Visst är jag söt?

Av Larzon - 11 juli 2008 14:39

En fin liten bild till på Fölis.

Han har inte fått något namn ännu men vi föreslår allt vi kommer på...Något förslag? Kom gärna med tips!


Mamma heter Rut och pappa Highcruiser.

 
 
Lena

Lena

12 juli 2008 22:21

Vilken sötnos! Hälge kanske skulle passa som namn? Kram Lena

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Jane

Jane

15 juli 2008 22:50

Hej Lena! Ska tipsa Lotta om det namnet med! Hon samlar på namnförslag...
Kram Jane

http://www.larzon.bloggagratis.se

 
Suzanne

Suzanne

18 juli 2008 14:10

Hej på er
Vad tror ni om Cruiser's Luck.....Luck som i Rut på engelska, fast bakvänt:-)
Ha det gott
Hlgr
Suzanne

http://www.simplesite.com/teamtorsgarden

 
Lena

Lena

20 juli 2008 22:49

Hej gumman!
Jag har utmanat dig på min blogg. Haka gärna på om du har lust! Kram Lena

http://klingemaden

 
Ingen bild

Jane

23 juli 2008 22:52

Det var ett riktigt fiffigt förslag Suzanne! Har lämnat det vidare nu. Ännu har det officiella dopet inte ägt rum...skratt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards