Direktlänk till inlägg 6 juli 2008

Äntligen semester!

Av Larzon - 6 juli 2008 08:33

Åh vad skönt!!! Har faktiskt längtat länge nu...men det gör jag varje år!

Nu har jag semester läääänge...ja, i alla fall t o m v 32-33. Sedan ska jag ju vara mammaledig ett bra tag framöver. Naiv som jag är kallar jag det semester just nu...ovetande om vad komma skall...skratt. Kanske mest för att reta alla andra som ska tillbaka och jobba i augusti. Men jag får väl känna på ett och annat jag med! Den där lille/lilla krabaten ska ju förhoppningsvis ut oxå...och blir det som storebror så tar det 23 timmar på förlossningen!! Gode Gud...hjälp mej! Alla säger att andra barnet går lättare så det väljer jag att tro på!!


Igår var jag och Philip i Alingsås och hälsade på min goa kompis Malin Eliasson och hennes sambo Fredrik. De köpte hus där tidigt i våras...tror jag det var...och vilken lya sedan! Allt sprillans nytt!!! Man kan ju bli avundsjuk för mindre. Philip fick bada i poolen och räkna alla tåg som gick förbi så han var väl sysselsatt. Vi andra passade på att ta oss ett dopp i värmen med. Sedan tjötade vi, åt och fikade gott. En riktigt härlig dag!


Min goe sambo gav sej iväg med grabbarna på en mopedtripp med övernattning igår...asgarv! Tror jag dör av skratt snart...

Han, Claes och Pelle har länge pratat om att de ska åka ut med sina mer eller mindre kördugliga moppar och tälta, fiska, fotografer coh säkert framför allt dricka öl och slippa oss fruntimmer och barn för en stund...skratt! De blir som småpojkar ibland. Men sagt och gjort gav de sej iväg här i går eftermiddag och jag kan ju säga att det har regnat hela natten...i alla fall här i Sjuntorp. Man ska inte skratta men jag tyckte det var lite kul...när det varit så fint väder hela veckan! Får väl se om och när de kommer hem idag. De har kanske klarat sej från regnet men tror inte att de varit så långt hemifrån...

Ska se om någon av dem vågar lägga ut någon bild på äventyret här...skratt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards