Direktlänk till inlägg 24 april 2008

Frida och Nicki

Av Larzon - 24 april 2008 09:42

Idag red Frida (vår medryttare) Nicki nere i paddocken. Vi satte upp ett par små kryss och några bommar för att Frida skulle få prova hoppa lite med Nicki.

 Nicki har stått inne i boxen både onsdag och torsdag och väntat på hovslagaren så hon hade bara hunnit vara ute i hagen i några timmar när det var dags att rida. Vi förväntade oss att hon skulle vara skitpigg och började väldigt lungt...men antagligen hade hon mumsar MYCKET gräs på dessa timmar för hon var rent av seg! Men det blev en väldigt lugm och harmonisk "Hoppträning".

Naturligtvis hade jag med mej kameran för att jag skulle ta lite foton till denna blogg men....kom på att jag hade den när Frida och Nicki skritade av...och det hade blivit lite mörkt!


Så än en gång...håll till godo...


 
 
Lena

Lena

26 april 2008 22:12

Känner igen mig! Har haft Amanda (syrrans) här hela helgen och inte fått fram kameran en enda gång! Ska försöka skärpa mig i morgon. Ha det gott! Kram

http://klingemaden.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards