Direktlänk till inlägg 10 april 2008

Hoppas våren är här nu!!

Av Larzon - 10 april 2008 15:44


Ja det säger jag verkligen - Hoppas våren kommit för att stanna nu! Känns skönt att kvällarna blivit längre, eller rättare sagt ljusare.


Har börjat på min nya arbetsplats nu, ABF i Trollhättan. Känns roligt med lite nya utmaningar även om perioden just nu är lugn. Cirklarna håller på att avslutas och ledarna kommer in med sina närvarolistor. Då får jag en bra chans att möta dessa människor som jag kommer att jobba med framöver. Annars är ju själva jobbet inte så nytt. Har faktiskt jobbat på ABF i 10 år nu.

Hur kan det gå ihop? Jag som bara är 21 år?? tji hi...

Vissa hinner med mycket. Det gäller att vara flitig!


Här nedan har jag lånat en bild från mästerfotografen.

Rutan & Nicki i hagen som undrar varför Stallchefen springer runt benen på dem... Men det blev fina bilder!



 
 
Ingen bild

chefen

10 april 2008 22:12

Grymt fin bild! vilken fotograf!men varför står dom och tomstirrar så? sen undrar jag hur man gör när man avslutar en cirkel, finns det en ände på dom?? jaja lycka till med nya jobbet ändå.."the chief"

 
Jane

Jane

11 april 2008 08:02

Hej Chefen! När man avslutar en cirkel så brukar man ha något lite mer fika än vanligt. Kanske tårta eller någon finare kaka. Ofta tackas även cirkelledaren av med någon liten blomma från deltagarna. Så avslutar man en cirkel. In cirkel kan både vara längre och kortare...men vid minst 3 tillfällen måste man träffas. Sedan kan man ha många mer träffar. Vissa håller på i åratal...
Jane

http://larzon.bloggagratis.se

 
Sofie

Sofie

11 april 2008 08:51

Gud vad lik Annie är mamma =) Skulle ju nästan kunna tro att det var hon på bilden!! Dock är hon lite ljusare i huvudet med lite vitt i pannan. Men samma uttryck i ögonen. // Sofie och Annie

http://ishmanda.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sofie

11 april 2008 08:54

Vill du kan du lägga i denna bilden på Anne och visa hur lika de är, här på din blogg =)

http://www.ishmanda.se/bilder/Annie/nov-1.jpg

 
Ingen bild

Chefen..

14 april 2008 11:21

Tack för du redde ut det där med cirklarna, annars hade jag ju fått ligga sömnlös..men en sak fatta jag inte. en lång cirkel, blir inte den oval då?stor cirkel kan jag köpa..Till sist MALIN RING!!!!Vet att du gömmer dig här! mvh WWW. stall Bothult.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards