Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

Var är våren?

Av Larzon - 27 mars 2008 13:28

Nu börjar jag bli trött på denna snön! Igår lyckades jag ändå få ridit lite trots utan snösulor och brodd. Hade en tappsko igen som Hovis fick komma och slå på igår. Är det inte det ena så är det det andra...Suck! Kan man skylla allt på snön? Det är ju annars skönt att utse en s k syndabock...skratt.


På söndag är det dags att tävla igen...lite nervöst. Men känns ändå skönt att känna att hästen är trygg att ha med ute så, tror jag...hm? Håll tummarna!!


Nästa vecka ska jag byta arbnetsplats! Låter stort va? Har nu suttit på ABF i Vänersborg men är fr o m 1 april förflyttad tillbaka till Trollhättan. Arbetet i sej kanske inte innebär så stora förändringar men jag kommer att arbeta med, för mej, helt nya föreningar, ledare mm. Men det ska bli spännande och faktiskt lite stimmulerade för omväxlingens skull. Torsdagen den 3 april blir officiellt första arbetsdagen på "nya jobbet".


Vi hörs snart igen!

Jane

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards