Direktlänk till inlägg 17 mars 2008

Första tävlingen!

Av Larzon - 17 mars 2008 10:19

Igår var jag och Nickie (Watching Nikita) ute på vår första tävling ihop. Det var en klubbhoppning på Närk i Sjuntorp.

Det gick jättebra fast jag var nära att titta lite närmare på bommarna i andra klassen...phu...det var riktigt nära!

Första rundan (60 cm) gick galant och felfritt! Gissa om jag var nöjd? Barnsligt nöjd! Fick gå in efteråt och få vår rosett och ta ett litet ärevarv efteråt...skratt.

Andra klassen gick oxå bra fast vi fick två stopp på hinder nr 5 (8 fel). Kände att det tyvärr hade blivit lite lång väntan emellan klasserna så vi kom liksom av oss. Får helt ta på mej skulden för stoppen då Nicki inte kan rå för att matte inte rider!!

För övrigt gick hela dagen jättebra. Kul att vara ute på en tävlingsplats igen och med en häst som sköter sej så bra. Jättekul!

Får se om jag kan få till någon bild på äventyret sedan. Annars får jag konsultera Lena Å igen...skratt!


Här är en bild från prisutdelningen i 60 cm. Fick ju en liten Clear Roundrosett. Det är jag på den mörka hästen!

 
 
Lena

Lena

17 mars 2008 13:34

Ni var jätteduktiga! Men går det att vara annat med en så go häst?

Får du problem med bilderna igen så är det bara att slå en signal. Själv fick jag mycket hjälp i början av Ann-Louise.

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Jenny

Jenny

17 mars 2008 18:17

Hej :)
Välkommen till bloggvärlden ;D
//Jenny

http://coolacola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jane

17 mars 2008 19:29

Tack Jenny! Det ska bli spännande.

 
Emelie

Emelie

18 mars 2008 20:23

Grattis va kul!!!

http://kawa.bloggagratis.se

 
Suzanne

Suzanne

21 mars 2008 07:32

Hej Jane
Jättekul att du kommit ut och tävla lite med Nicki.
Det känns verkligen som om det var ett lyckokast att få dej som köpare till min häst, förlåt före detta häst :-)
Lycka till framöver!

http://www.simplesite.com/teamtorsgarden

 
Ingen bild

Jane

21 mars 2008 17:00

Tack Suzanne! Det känns väldigt bra oxå. Nu ser vi fram mot våren!
Ha det så gott!
Jane

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larzon - 5 april 2011 19:47


Kentaur Hellas hoppsadel   17,5 tum i sitsen och storlek 2 på bommen. Motsvarar normal. I mycket fint skick då den inte är mycket använd.   Fler bilder kan naturligtvis mailas!!   Priset kan diskuteras och ev frakt tillkommer.   Hör...

Av Larzon - 31 mars 2011 21:47


   

Av Larzon - 31 mars 2011 21:26

Den fullständigt springer iväg! Ja det var ju tidigt i somras som jag skrev något här senast. Får nog säga att jag tror Facebook lite har tagit över lite av bloggens syften...Men ska se om jag kan ta till denna blogg igen.   Problemet kan ju vara...

Av Larzon - 7 juli 2010 09:49

Hej! Det var verkligen länge sedan jag var inne här och skrev. Hemsidan och Facebook har nästan ersatt denna bloggen. Men jag ska ge den en chans till! Blir så inspirerad av en gammal väns blogg, Beas blogg! Hon skriver så fantastiskt underhållande...

Ovido - Quiz & Flashcards